przewiń do góry
Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego

Treść

Szanowni Państwo
Mieszkańcy Powiatu Gorlickiego

Burmistrz Miasta Gorlice Rafał Kukla, w ślad za komunikatem Starosty Gorlickiego informuje, że w uzgodnieniu z burmistrzami i wójtami powiatu gorlickiego, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, z dniem 16.03.2020 wprowadzone zostają ograniczenia w zakresie obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Gorlicach oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Tym samym załatwiane będą jedynie sprawy najważniejsze, nie cierpiące zwłoki.
W pierwszej kolejności sprawy winny być załatwiane telefonicznie lub drogą elektroniczną, a każdorazowa konieczność wizyty w urzędzie winna być zweryfikowana telefonicznie.

Interesanci w urzędach przyjmowani będą wyłącznie na wyznaczonych stanowiskach, przed wcześniejszą oceną potrzeby dalszego bezpośredniego kontaktu z urzędem.

Ponadto zostają wprowadzone nowe godziny funkcjonowania Urzędu Miejskiego: pn. – pt. 7.30-15.30.

Wypłaty w kasach dokonywane będą w dotychczasowych godzinach, jednak przy okienku może znajdować się wyłącznie jedna osoba.

Numery telefonów i adresów mailowych:

Urząd Miejski w Gorlicach:                          telefon: 18-353-62-00

email: um@um.gorlice.pl

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej:           telefon: 18-352-05-10

email: mops@mops.gorlice.pl


Ponadto informujemy, iż począwszy od dnia 16.03.2020 zawieszone zostaje funkcjonowanie jarmarków zwyczajowo organizowanych na terenie gmin.

Tagi