
Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego
Treść
Szanowni Państwo
Mieszkańcy Powiatu Gorlickiego
Burmistrz Miasta Gorlice Rafał Kukla, w ślad za komunikatem Starosty Gorlickiego informuje, że w uzgodnieniu z burmistrzami i wójtami powiatu gorlickiego, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, z dniem 16.03.2020 wprowadzone zostają ograniczenia w zakresie obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Gorlicach oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Tym samym załatwiane będą jedynie sprawy najważniejsze, nie cierpiące zwłoki.
W pierwszej kolejności sprawy winny być załatwiane telefonicznie lub drogą elektroniczną, a każdorazowa konieczność wizyty w urzędzie winna być zweryfikowana telefonicznie.
Interesanci w urzędach przyjmowani będą wyłącznie na wyznaczonych stanowiskach, przed wcześniejszą oceną potrzeby dalszego bezpośredniego kontaktu z urzędem.
Ponadto zostają wprowadzone nowe godziny funkcjonowania Urzędu Miejskiego: pn. – pt. 7.30-15.30.
Wypłaty w kasach dokonywane będą w dotychczasowych godzinach, jednak przy okienku może znajdować się wyłącznie jedna osoba.
Numery telefonów i adresów mailowych:
Urząd Miejski w Gorlicach: telefon: 18-353-62-00
email: um@um.gorlice.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: telefon: 18-352-05-10
email: mops@mops.gorlice.pl
Ponadto informujemy, iż począwszy od dnia 16.03.2020 zawieszone zostaje funkcjonowanie jarmarków zwyczajowo organizowanych na terenie gmin.