Procedury i regulaminy
Procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, zasady zapewnienia dostępu alternatywnego w zakresie dostępności cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnego, architektonicznej oraz procedura ewakuacji pracowników oraz osób czasowo przebywających na terenie obiektów A i B w Urzędzie Miejskim w Gorlicach.
Raport o stanie zapewniania dostępności
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - Urzędu Miejskiego w Gorlicach.
Tekst do odczytu maszynowego
Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Gorlicach.
Tłumacz języka migowego
Urząd Miejski w Gorlicach oferuje usługę Wideotłumacza dla osób głuchych. Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać.
Informacja dla osób niesłyszących
Urząd Miejski w Gorlicach jest samorządową jednostką administracji publicznej. Urząd działa na rzecz rozwoju Miasta Gorlice oraz wzrostu poziomu życia jego mieszkańców. Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz Miasta Gorlice.
Tekst łatwy do czytania (ETR)
Informacja o Urzędzie Miejskim w Gorlicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR).
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Gorlicach na lata 2020 – 2023.
Koordynatorzy dostępności
W Urzędzie Miejskim w Gorlicach powołanych zostało dwóch koordynatorów dostępności: w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej: Sylwester Firszt oraz w zakresie dostępności cyfrowej: Piotr Wielgus.