
Takiej promocji Gorlic jeszcze nie było!
Treść
Niedawno informowaliśmy o prowadzonych na szeroką skalę działaniach promocyjnych obejmujących kampanię reklamową w telewizji oraz artykuły na blogach i w social mediach. Już dziś możemy pochwalić się znakomitymi wynikami – nasz spot w telewizji zobaczyło prawie 4 miliony widzów, a kolejne wpisy blogerów którzy odwiedzili nasze miasto generują bardzo duże zasięgi!
Dzięki realizowanym przez Miasto Gorlice projektom, o naszym mieście – Mieście Światła, usłyszała rekordowa liczba odbiorców. Zależy nam na tym, aby promocja miała zasięg ogólnopolski, ale także międzynarodowy. Świadczy o tym zarówno kampania telewizyjna, ale także kampania w social mediach z wykorzystaniem obecnie najpopularniejszych metod i kanałów – czyli Facebooka, Instagrama, blogów i portali internetowych. Zabiegając o środki zewnętrzne na ten cel zależało nam także na dotarciu do grona osób i odbiorców, którzy będą najbardziej zainteresowani oferowanym przez nas produktem, stąd pomysł na zaproszenie blogerów podróżniczych – czyli osób, których grono czytelników, followersów, obserwatorów jest zainteresowane tematyką turystyczną, a o tak precyzyjnie ukierunkowaną reklamę nam chodziło – mówi Burmistrz Rafał Kukla. Zdaję sobie z tego sprawę, że zabiegając o turystów nie możemy opierać się wyłącznie na atrakcjach Gorlic, dlatego też pokazaliśmy im piękno i atrakcyjność Beskidu Niskiego i najbliższej okolicy – dodaje.
Spot telewizyjny o Gorlicach emitowany w dniach 1-10 października obejrzało blisko 3,8 miliona polskich widzów! Widać także pierwsze efekty kampanii w social mediach, które są rezultatem międzynarodowej wizyty blogerów. Nasi goście zostali zaproszeni do Gorlic w konkretnym celu – aby rozpromować nasze miasto, region i historię Ignacego Łukasiewicza!
Na popularnych blogach podróżniczych pojawiły się już artykuły podsumowujące ich pobyt w Gorlicach oraz atrakcje turystyczne i malownicze krajobrazy Beskidu.
Zachęcamy do lektury wpisów blogerów i śledzenia ich na kolejnych kanałach. Nasze miasto opisali już:
- Elet soja (Węgry)
- Photoandtravelling (Słowacja)
- Zależna w podróży
- Travelmonkey (Ukraina)
- Mytravelaffairs
Ponadto, artykuły ukazały się również na znanym węgierskim i słowackim portalu internetowym. Dostępne są TUTAJ i TUTAJ.
Czekamy na relacje od pozostałych uczestników Study Tour, o których jeszcze będziemy informować.