Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Przyznano certyfikaty marki Karpating

Przyznano certyfikaty marki Karpating

Treść

W „Skrawku ​Nieba” w Łosiu uroczyście wręczono certyfikaty uprawniające do  posługiwania się Znakiem Promocyjnym marki lokalnej KARPATING.
Logo Karpating
Certyfikat dla Gorlickiego Jarmarku Bożonarodzeniowego z rąk członków Kapituły odebrał burmistrz Rafał Kukla. Znakiem KARPATING wyróżniono także Festiwal „4 Strony Karpat”, organizowany przez Gorlickie Centrum Kultury i Miasto Gorlice. 
Kapituła marki oraz uczestnicy spotkania
Znakiem marki lokalnej Karpating oznaczane są tylko produkty, usługi i inicjatywy charakteryzujące się wysoką jakością, gwarancją pochodzenia i przyjaznością dla środowiska.
Dyrektor Janusz Zięba oraz Ewa Wachowicz
Certyfikaty przyznaje Kapituła Znaku Promocyjnego KARPATING, w skład której wchodzą:

  • Olga Gałek – przewodnicząca Kapituły, Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych
  • Jacek Kowalski – specjalista od marki miejsca, wykładowca, właściciel Beskid Masala IndoChaty
  • Bartłomiej Sołtys – Nadleśniczy Nadleśnictwa Łosie
  • Ewa Wachowicz – producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna
  • Andrzej Zarych – Dyrektor Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ

Wręczenie certyfikatów
Projekt budowania marki lokalnej koordynuje Lokalna Grupa Działania „Beskid Gorlicki” na czele z Prezesem Zarządu Stanisławem Kaszykiem oraz Dyrektorem Biura Magdaleną Czech.
Prowadzący spotkanie
Marka lokalna KARPATING
jest narzędziem promocji produktów i usług związanych z regionem, oferowanych przez twórców i usługodawców z obszaru powiatu gorlickiego, a także narzędziem promocji lub wsparcia inicjatyw mających znaczenie dla zrównoważonego rozwoju powiatu. Marka lokalna KARPATING powstała z potrzeby mieszkańców, podmiotów gospodarczych, organizacji społecznych i instytucji działających na rzecz zrównoważonego rozwoju powiatu gorlickiego w oparciu o lokalne zasoby obszaru oraz bogate dziedzictwo kulturowo-historyczne.
Goście spotkania na ściance fotograficznej
Rolą Znaku Promocyjnego KARPATING jest udzielanie rekomendacji dla produktów, usług i inicjatyw nim znakowanych, stwarzanie przestrzeni dla rozwoju ludzi i miejsc oraz budowanie przyjaznych relacji pomiędzy klientami, producentami i obszarem.
Podpisywanie certyfikatów
Celem znakowania produktów, usług i inicjatyw Znakiem Promocyjnym KARPATING jest:

  • wsparcie przedsiębiorczości na Obszarze Powiatu opartej na zasobach lokalnego środowiska: dziedzictwie kulturowym, historycznym i przyrodniczym, ze szczególnym uwzględnieniem pasji i aktywności mieszkańców oraz produktów lokalnych,
  • podnoszenie i upowszechnienie wiedzy dotyczącej dziedzictwa miejsca oraz wyróżniających się produktów i usług wśród mieszkańców i odwiedzających Obszar Powiatu,
  • wyróżnienie produktów i usług o najwyższej jakości, wartościowych dla budowania marki lokalnej KARPATING,
  • wsparcie spójnej i zintegrowanej oferty turystycznej Obszaru Powiatu,
  • tworzenie sieci współpracy i wspólna promocja wyjątkowych produktów i usług oznakowanych Znakiem Promocyjnym KARPATING,
  • wymiana wiedzy i doświadczeń w procesie wdrażania i promocji Znaku Promocyjnego KARPATING z partnerami lokalnymi oraz zewnętrznymi na poziomie krajowym i międzynarodowym,
  • dążenie do podnoszenia jakości produktów i usług oznaczonych Znakiem Promocyjnym KARPATING,
  • mobilizowanie lokalnej społeczności na rzecz zrównoważonego rozwoju Obszaru Powiatu,
  • propagowanie dziedzictwa kulturowego i walorów Obszaru Powiatu.

Wręczenie certyfikatów marki
Więcej o Karpatingu pisaliśmy tutaj

http://karpating.pl/

Kapituła marki

Przekazanie certyfikatów
Burmistrz Miasta Gorlice Wręczenie certyfikatówPrzekazanie certyfikatówWręczenie certyfikatów
Wręczenie certyfikatów Certyfikaty - rozdanieRozdanie certyfikatówCertyfikaty - rozdanie
Zdjęcia na ściance fotograficznej Pozowanie do zdjęć Pozowanie do zdjęć na ściance z logo marki Podpisywanie certyfikatówWspólne zdjęcia