Ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego

W związku z zamknięciem Urzędów Gminy w Ropie i Uściu Gorlickim, spowodowanym przypadkami zakażenia COVID -19, przypominamy i informujemy, że Urząd Miejski w Gorlicach - w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników - funkcjonuje na „wyjątkowych” zasadach.

Oznacza to, że załatwiane będą jedynie sprawy najważniejsze, nie cierpiące zwłoki. W pierwszej kolejności sprawy winny być załatwiane telefonicznie lub drogą elektroniczną, a każdorazowa konieczność wizyty w urzędzie powinna być zweryfikowana telefonicznie.

Interesanci w urzędach przyjmowani będą wyłącznie na wyznaczonych stanowiskach, przed wcześniejszą oceną potrzeby dalszego bezpośredniego kontaktu z urzędem, dokonywanego przez pracownika merytorycznego odpowiedzialnego za dane zagadnienie.

Kasa urzędu będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, jednak przy okienku może znajdować się wyłącznie jedna osoba. Zachęcamy do dokonywania płatności drogą elektroniczną.

Zawieszone zostaje funkcjonowanie Dziennika Podawczego w Biurze Obsługi Klienta - nie będzie można osobiście składać ani pozostawiać dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Przy wejściach do budynku Urzędu Miejskiego (Segment A) wystawiona została specjalna urna wrzutowa na dokumenty.

Ponadto informujemy, że w pierwszej kolejności obsługiwani są klienci z terenu Miasta Gorlice.

Zachęcamy naszych klientów do składania dokumentów za pośrednictwem:
• tradycyjnej poczty,
• elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP,
• poczty e-mail.

Informujemy, że w związku z reżimem sanitarnym, przy wejściu do budynku dokonywany będzie pomiar temperatury. Klienci urzędu przebywający w budynku zobowiązani są do dezynfekcji rąk oraz zakrywania ust i nosa.

Godziny funkcjonowania Urzędu Miejskiego pozostają bez zmian: pn. – pt. 7.30-15.30.

Dane kontaktowe do Urzędu Miejskiego:

telefon: 18-353-62-00

email: um@um.gorlice.pl

Zmiany w funkcjonowaniu obowiązują do odwołania.

 

Tagi