przewiń do góry
Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Remont ul. Mickiewicza z dofinansowaniem

Remont ul. Mickiewicza z dofinansowaniem

Treść

Fundusz Dróg Samorządowych - Małopolska


W dniu 11.09.2020 r., Miasto Gorlice złożyło wniosek o dofinansowanie zadania pn.: „Remont drogi gminnej 27048K w km od 0+003,50 do 0+339,00 (ul. Stróżowska i ul. Mickiewicza) w miejscowości Gorlice, Miasto Gorlice”, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.

Wniosek został rozpatrzony pozytywnie, w związku z czym ww. zadanie zostanie zrealizowane w latach 2020 - 2021 oraz otrzyma dofinansowanie z Państwowego Funduszu Celowego w wysokości 50 % kosztów kwalifikowanych, tj. kwotę 623 301 zł.

Natomiast wartość zadania obecnie, wg kosztorysów inwestorskich, ogółem wynosi 1 246 602,98 zł. Zakres rzeczowo-finansowy realizacji zadania obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, drogę, chodniki, elementy ulic, oznakowanie, oświetlenie uliczne oraz nadzór inwestorski.

Celem projektu jest wykonanie robót budowlanych, a także innych prac w pasie drogowym drogi gminnej, w tym budowie, przebudowie lub remoncie skrzyżowań z innymi drogami publicznymi oraz budowie, przebudowie i remoncie drogowych obiektów inżynierskich, z wyjątkiem infrastruktury technicznej nie związanej z drogą oraz z wyłączeniem robót, które powinny być wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg.

Planowanym efektem wykonanego zadania będzie:

- poprawa stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego,

- zapewnienie spójności sieci dróg publicznych,

- podniesienie standardów technicznych drogi gminnej oraz zachowanie jednorodności sieci dróg pod względem spełnienie tych standardów,

- zwiększenie dostępności transportowej,

- poprawa dostępności terenów inwestycyjnych.


Harmonogram rzeczowo-finansowy planowanych do realizacji prac, zawierający koszty kwalifikowane, przedstawia poniższa plansza:

Lp.

PLANOWANE ROBOTY BUDOWALNE

KOSZT KWALIFIKOWALNY

KOSZT NIEKWALIFIKOWALNY

 

 

1.

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

4 182,00

0,00

 

2.

ROBOTY ROZBIÓRKOWE

165 426,39

0,00

 

3.

JEZDNIA

800 160,02

0,00

 

4.

CHODNIK

157 253,04

0,00

 

5.

ELEMENTY ULIC

44 046,30

0,00

 

6.

INNE ROBOTY

51 936,75

0,00

 

7.

OZNAKOWANIE

14 483,25

0,00

 

8.

OŚWIETLENIE

9 115,23

0,00

 

9.

INSPEKTOR NADZORU

0,00

13 000,00

 

KOSZTY REALIZACJI ZADANIA

1 246 602,98

13 000,00

 

CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI ZADANIA

1 259 602,98

 

 

Tagi