
Remont ul. Mickiewicza z dofinansowaniem
Treść
Fundusz Dróg Samorządowych - Małopolska
W dniu 11.09.2020 r., Miasto Gorlice złożyło wniosek o dofinansowanie zadania pn.: „Remont drogi gminnej 27048K w km od 0+003,50 do 0+339,00 (ul. Stróżowska i ul. Mickiewicza) w miejscowości Gorlice, Miasto Gorlice”, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
Wniosek został rozpatrzony pozytywnie, w związku z czym ww. zadanie zostanie zrealizowane w latach 2020 - 2021 oraz otrzyma dofinansowanie z Państwowego Funduszu Celowego w wysokości 50 % kosztów kwalifikowanych, tj. kwotę 623 301 zł.
Natomiast wartość zadania obecnie, wg kosztorysów inwestorskich, ogółem wynosi 1 246 602,98 zł. Zakres rzeczowo-finansowy realizacji zadania obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, drogę, chodniki, elementy ulic, oznakowanie, oświetlenie uliczne oraz nadzór inwestorski.
Celem projektu jest wykonanie robót budowlanych, a także innych prac w pasie drogowym drogi gminnej, w tym budowie, przebudowie lub remoncie skrzyżowań z innymi drogami publicznymi oraz budowie, przebudowie i remoncie drogowych obiektów inżynierskich, z wyjątkiem infrastruktury technicznej nie związanej z drogą oraz z wyłączeniem robót, które powinny być wykonywane w ramach bieżącego utrzymania dróg.
Planowanym efektem wykonanego zadania będzie:
- poprawa stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- zapewnienie spójności sieci dróg publicznych,
- podniesienie standardów technicznych drogi gminnej oraz zachowanie jednorodności sieci dróg pod względem spełnienie tych standardów,
- zwiększenie dostępności transportowej,
- poprawa dostępności terenów inwestycyjnych.
Harmonogram rzeczowo-finansowy planowanych do realizacji prac, zawierający koszty kwalifikowane, przedstawia poniższa plansza:
Lp. |
PLANOWANE ROBOTY BUDOWALNE |
KOSZT KWALIFIKOWALNY |
KOSZT NIEKWALIFIKOWALNY |
|
1. |
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE |
4 182,00 |
0,00 |
|
2. |
ROBOTY ROZBIÓRKOWE |
165 426,39 |
0,00 |
|
3. |
JEZDNIA |
800 160,02 |
0,00 |
|
4. |
CHODNIK |
157 253,04 |
0,00 |
|
5. |
ELEMENTY ULIC |
44 046,30 |
0,00 |
|
6. |
INNE ROBOTY |
51 936,75 |
0,00 |
|
7. |
OZNAKOWANIE |
14 483,25 |
0,00 |
|
8. |
OŚWIETLENIE |
9 115,23 |
0,00 |
|
9. |
INSPEKTOR NADZORU |
0,00 |
13 000,00 |
|
KOSZTY REALIZACJI ZADANIA |
1 246 602,98 |
13 000,00 |
||
CAŁKOWITY KOSZT REALIZACJI ZADANIA |
1 259 602,98 |