
Usuwanie i utylizacja azbestu na terenie miasta Gorlice
Treść
Miasto Gorlice zamierza przystąpić do realizacji projektu polegającego na usuwaniu i utylizacji azbestu znajdującego się na terenie posesji Mieszkańców. Projekt zakłada demontaż i utylizację azbestu z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz utylizację odpadów azbestowych składowanych już na posesjach.
Osoby zainteresowane przeprowadzeniem tego rodzaju działań w 2020 roku prosimy o wypełnienie przygotowanych Deklaracji Mieszkańca i ich złożenie w terminie do 28.02.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Gorlicach (pokój 13B).
W przypadku zainteresowania Mieszkańców wskazanymi działaniami Miasto Gorlice planuje wspólnie innymi gminami wnioskować o ich dofinansowanie przez Samorząd Województwa Małopolskiego.
Szczegółowe informacje w tej sprawie uzyskać można w Urzędzie Miejskim w Gorlicach, pok. 13B, tel. 18 35-51-246.
Deklaracja mieszkańca