
Na majówkę do Miasta Światła - kolejne działania promocyjne
Treść
Długi weekend majowy to czas podróży i wypoczynku! W ramach prowadzonych działań promocyjnych, do Gorlic – Miasta Światła, na majówkę zaprosiliśmy między innymi czytelników Rynku Turystycznego oraz mieszkańców Śląska!
W marcowym wydaniu Rynku Turystycznego – najstarszego, wydawanego w Polsce pisma biznesu turystycznego – ukazał się czterostronicowy artykuł o Gorlicach, okolicznych atrakcjach i zaplanowanych na majówkę wydarzeniach. Materiał, który z okazji Roku Łukasiewicza skupia się na naftowej historii regionu, uzupełniają kolorowe zdjęcia zabytków oraz krajobrazów.
Miesięcznik Rynek Turystyczny wydawany jest w nakładzie 6 tys. egzemplarzy. Czytelnikami pisma są agencje turystyczne, kadra zarządzająca i pracownicy biur podróży, szkoły, piloci oraz przewodnicy, co pozwala na dotarcie z ofertą do organizatorów turystyki zbiorowej.
Zaproszenie na Majówkę do Miasta Światła, kolebki przemysłu naftowego, ukazało się także na 10 portalach aglomeracji śląskiej. Kampania promocyjna objęła publikację artykułów w sekcji czas wolny oraz promocję materiału w mediach społecznościowych.
O planowanych Dniach Gorlic, Festiwalu Światła czy Inauguracji Letniego Sezonu Turystycznego w Gorlicach, dowiedzieli się czytelnicy portali:
- Tarnowskie Góry www.tarnowskiegory.info
- Świętochłowice www.ngs24.pl
- Ruda Śląska www.rudzianin.pl
- Piekary Śląskie www.piekary.info
- Chorzów www.chorzowski.pl
- Katowice www.24kato.pl
- Knurów www.twojknurow.pl
- Bytom www.bytomski.pl
- Tychy www.nowinytyskie.pl
- Zabrze www.dzisiajwzabrzu.pl
Łącznie powyższe serwisy osiągają 1 300 000 odsłon miesięcznie, a posty na funpage`ach generują zasięgi o wartości 2 600 000.
Jako atrakcyjne miejsce na weekendowy wypad, nasze miasto poleca także anglojęzyczny portal https://www.inyourpocket.com/poland. Artykuł o polskim Mieście Światła pt. Gorlice: Natural Beauty, Oil Heritage & WWI History, skierowany jest do obcokrajowców i przybliża im naszą historię, walory i zabytki.
Zapowiedź wydarzeń z okazji Dni Gorlic i Obchodów Roku Łukasiewicza, ukazała się także na łamach jednego z kwietniowych wydań Gazety Krakowskiej. W wersji papierowej i elektronicznej dotarła do kilkunastu tysięcy Małopolan.
Ta wielostronna promocja pozwoliła dotrzeć do potencjalnych turystów i przedstawić region jako miejsce atrakcyjne, odpowiednie do wypoczynku na łonie natury, turystyki aktywnej, krajoznawczej oraz obfitujące w dodatkowe atrakcje kulturalne, będące uzupełnieniem oferty.