Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Informacja o numerach telefonów w przypadku awarii

Informacja o numerach telefonów w przypadku awarii

Treść

Od 1 stycznia 2017 r. zarządzanie budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Gorlice realizowane jest przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Mienia Urzędu Miejskiego w Gorlicach. W związku z powyższym informujemy mieszkańców w/w budynków, że w przypadku awarii zgłoszenia można dokonać pod niżej wymienionymi numerami telefonów:

  • 112 - ogólnopolski numer alarmowy
  • 999 - pogotowie ratunkowe
  • 998 - straż pożarna
  • 997 - policja
  • 992 - pogotowie gazowe
  • 991 - pogotowie energetyczne
  • 604 560 215 - elektryk (Miejski Zakład Usług Komunalnych)
  • 665 111 771 - konserwator (MZUK)
  • 18 355 12 15 - Urząd Miejski w Gorlicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Mienia (w  poniedziałki w  godzinach od  8:00 do 18:00, od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30)
  • 18 353 62 00 - Urząd Miejski w Gorlicach  – centrala (od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 i w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00)
Tagi