Wiadomości

Poniedziałek, 4 lipca 2016

Konkurs na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego przy Miejskim Przedszkolu nr 1

Burmistrz Miasta Gorlice ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Żłobka Miejskiego przy Miejskim Przedszkolu Nr 1 w Gorlicach, ul. Jagiełły 9.

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe i co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) kandydat nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 168),
6) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
7) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
8) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
9) nieposzlakowana opinia,
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
1) znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i p.poż.
2) doświadczenie w tworzeniu, organizowaniu i zarządzaniu publicznymi placówkami oświatowymi,
3) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
4) odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność i komunikatywność.

Wynik postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.

3. Zakres zadań dyrektora Żłobka:
1) kierowanie działalnością żłobka zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutu Żłobka Miejskiego  w Gorlicach i reprezentowanie go na zewnątrz,
2) zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
3) prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
4) pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka,
5) pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników żłobka,
6) właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi,
7) zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, w tym przestrzeganie dyscypliny finansów,
8) terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
9) budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w żłobku.

4. Wymagane dokumenty:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu (list motywacyjny),
2) życiorys,
3) koncepcja funkcjonowania żłobka,
4) kwestionariusz osobowy,
5) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
6) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż,
7) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
9) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 168),
10) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
11) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
12) podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 922). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 902)”,
13) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, telefonem kontaktowym lub adresem mail i dopiskiem „Konkurs na Dyrektora Żłobka Miejskiego przy Miejskim Przedszkolu Nr 1 w Gorlicach” w terminie do dnia 18 lipca 2016 r. do godz. 16.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Gorlicach, Rynek 2, 38-300 Gorlice, pok. nr 2 (parter). Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.

Warunki pracy:
1. zatrudnienie w wymiarze 0,25 etatu
2. umowa o pracę.

Uwaga: Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego niekompletne lub po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej nie później niż na trzy dni przed wyznaczoną datą rozmowy. Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej