Dziękujemy Państwu za zainteresowanie i oddane głosy w konkursie, którego organizatorem był Główny Urząd Geodezji i Kartografii. Miał on na celu promocję kampanii społecznej o tytule „Każdy adres jest ważny”.
Konkurs kierowany był do wszystkich jednostek samorządu terytorialnego na terenie państwa. Miasto Gorlice zgłosiło swoje hasło „Każdy adres jest ważny - zrozum że to temat poważny” i wraz z innymi hasłami zostało opublikowane na profilu facebookowym GUGiK, a następnie poddane głosowaniu. Udało nam się zebrać 308 głosów, zajmując trzecie miejsce w rankingu. Główna nagroda – spot reklamowy promujący tę kampanię społeczną zostanie nakręcony w zwycięskim mieście. Laureatem konkursu zostało miasto Gliwice, uzyskując największą liczbę głosów (464).
Miasto Gorlice poszukując różnych, czasem nietuzinkowych i niszowych kanałów promocyjnych chętnie uczestniczy w różnego rodzaju rankingach i konkursach. Jest to bezkosztowa forma popularyzacji miasta, mieszkańców i regionu. Mimo mobilizacji i promocji wydarzenia przez miasto i niektóre lokalne serwisy, nie udało nam się zebrać oczekiwanej liczy głosów. Byliśmy o krok od zwycięstwa (zabrakło tylko 150 kliknięć).
W przyszłych działaniach promocyjnych liczymy na Państwa wsparcie i apelujemy o zaangażowanie oraz pomoc we wspólnej promocji miasta. Już nie raz udowodniliśmy, że połączonymi siłami możemy osiągnąć bardzo wiele.
Tym wszystkim mieszkańcom i sympatykom miasta, którzy aktywnie uczestniczyli w ostatnim głosowaniu serdecznie dziękujemy.
Grafika: GUGiK