Od 1 stycznia 2017 r. zarządzanie budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Gorlice realizowane jest przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Mienia Urzędu Miejskiego w Gorlicach. W związku z powyższym informujemy mieszkańców w/w budynków, że w przypadku awarii zgłoszenia można dokonać pod niżej wymienionymi numerami telefonów:
- 112 - ogólnopolski numer alarmowy
- 999 - pogotowie ratunkowe
- 998 - straż pożarna
- 997 - policja
- 992 - pogotowie gazowe
- 991 - pogotowie energetyczne
- 604 560 215 - elektryk (Miejski Zakład Usług Komunalnych)
- 665 111 771 - konserwator (MZUK)
- 18 355 12 15 - Urząd Miejski w Gorlicach Wydział Gospodarki Komunalnej i Mienia (w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00, od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30)
- 18 353 62 00 - Urząd Miejski w Gorlicach – centrala (od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 i w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00)