przewiń do góry
Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Zamówienie - OR-III.271.2.13.2018

Zamówienie - OR-III.271.2.13.2018

Treść

Rozbudowa i modernizacja tras pieszo rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Gorlice jako element podnoszący atrakcyjność turystyczną subregionu sądeckiego - w trybie zaprojektuj i wybuduj

Postępowanie nr OR-III.271.2.13.2018

Krótki opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa i przebudowa tras pieszo rowerowych w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja tras pieszo rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (obiekty inżynierskie, miejsca odpoczynku) na terenie Miasta Gorlice jako element podnoszący atrakcyjność turystyczną subregionu sądeckiego” - współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 6.1. Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4. Lokalne trasy turystyczne – SPR.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „Rozbudowa i modernizacja tras pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą (obiekty inżynierskie, miejsca odpoczynku) na terenie miasta Gorlice jako element podnoszący atrakcyjność turystyczną Subregionu sądeckiego", składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, innych opracowań niezbędnych do uzyskania pozwoleń administracyjnych wymaganych prawem obejmującej 2 odcinki tras pieszo - rowerowych:

a) odcinek I (oznaczony jako A-B w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, na str. nr 72 rys. nr 2.0 – Sytuacja) zlokalizowany w dzielnicy Łęgi w Gorlicach – rozpoczynający swój przebieg w ciągu ulicy Batorego, a następnie biegnący w kierunku ulicy Kochanowskiego do granicy Miasta Gorlice z gminą Sękowa wraz z uwzględnieniem miejsca odpoczynku. Wykonanie projektu zgodnie z ustawą z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. specustawa), przygotowanie kompletu prawidłowo sporządzonych dokumentów odpowiednich dla projektowanej inwestycji, stanowiących kompletne załączniki do wniosku o wydanie decyzji ZRiD. Wykonawca w ramach wykonywanej dokumentacji projektowej budowy łącznika ul. Batorego z ul. Kochanowskiego zaprojektuje główny kolektor kanalizacji deszczowej w ciągu ścieżki pieszo rowerowej.

b) odcinek II (oznaczony jako C-D w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, na str. nr 73 rys. nr 2.1 – Sytuacja) - rozpoczynający swój przebieg od skrzyżowania ulicy Bieckiej z ulicą Marii Konopnickiej przez ul. Michalusa, ulicę Solidarności do ulicy Chopina tzw. „starodroża” do połączenia z istniejącą drogą pieszo - rowerową w ciągu DK nr 28 wraz z uwzględnieniem miejsca odpoczynku.

2) Po wykonaniu powyższych dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj. zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz.1332 ze zm.), i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych / zaświadczeń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych.

3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, polegających na budowie i przebudowie dwóch odcinków tras pieszo - rowerowych w następującym zakresie:

a) wykonanie robót budowlanych na odcinku I (oznaczonym jako A-B w programie funkcjonalno – użytkowym na str. 72, rys. 2.0) - odcinku 1-6. Na odcinku zaznaczonym w programie funkcjonalno – użytkowym jako odcinek - etap II (2-3) i etap III (3-4), Wykonawca na podstawie projektu koncepcyjnego pn: Budowa łącznika ul. Batorego z ul. Kochanowskiego w Gorlicach oznaczonego jako wariant 3 (będącego załącznikiem do nr 2 do SIWZ) i w ramach opracowanej dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia, wykona w granicach pasa drogowego: - pełną konstrukcję drogi – składającą się z warstw podbudowy wynikających z założeń projektowych (na całej szerokości jezdni dla ruchu KR-3 i na całej szerokości ścieżki pieszo rowerowej) bez wykonania zaprojektowanych warstw nawierzchni bitumicznych na jezdni. - budowę krawężnika prawo i lewostronnego na całej długości odcinka 2-4, - budowę wjazdów indywidualnych do posesji w pełnym zakresie od strony ścieżki pieszo rowerowej, - wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej pod ścieżką pieszo rowerową, - wykonanie studzienek pod wpusty uliczne i włączenie ich do głównego kolektora, Roboty budowlane na pozostałych odcinkach oznaczonych jako 1-2, 4-5 i 5-6 należy wykonać w całości według opracowanej dokumentacji projektowej i założeń programu funkcjonalno - użytkowego.

b) wykonanie robót budowlanych na odcinku II (oznaczonym jako C-D w programie funkcjonalno – użytkowym na str. nr 73, rys. 2.1) - odcinku 1-13.

Tagi