Wiadomości

Poniedziałek, 10 października 2016

Turniej Miast Zumi!

Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja dobrze znanego nam plebiscytu „TURNIEJ MIAST ZUMI”. Miasto Gorlice jako ubiegłoroczny zwycięzca skorzystał z kampanii reklamowej wartej 250 tys. zł w popularnych serwisach należących do Grupy Onet. Wszystko to za sprawą mieszkańców i sympatyków, którzy już po raz kolejny wykazali się zainteresowaniem i aktywnym uczestnictwem w akcjach promocyjnych miasta.  Wspólnie wygraliśmy już plebiscycie „Wielkie Odkrywanie Małopolski” (gdzie miasto i jego przedstawiciele zdobyli aż trzy nagrody), konkursie PZU „Trasy Zdrowia” i  RMF FM „Fakty z Twojego Miasta”.

Największym, wyróżnieniem dla miasta oraz wszystkich glosujących, są wymierne korzyści wynikające ze skuteczności działań promocyjnych. Nie możemy jednoznacznie określić liczby osób, która odwiedziła Gorlice dzięki wygranej w plebiscycie.  Podeprzeć się możemy natomiast danymi statystycznymi dotyczącymi liczby wyświetleń i śmiało możemy stwierdzić, że Gorlice stały się rozpoznawalna marką wśród destynacji turystycznych. Docierają do nas też informacje od gestorów bazy noclegowej, że turyści korzystający z ich usług, podawali jako motywację przyjazdu w ten region artykuły promocyjne. Oznacza to, że kampania promocyjna miasta miała pozytywny wydźwięk i szeroki zasięg.

Już po raz kolejny będziemy głosować na jedno z 335 miast powiatowych.

W plebiscycie decyduje liczba oddanych głosów. Walka jest wyrównana, ponieważ organizatorzy skonstruowali zasady tak, aby miasta o różnej wielkości miały równe szanse. Na podstawie liczby mieszkańców oraz liczby oddanych głosów obliczana jest proporcja.
W tegorocznej edycji prócz kategorii głównej „Najpopularniejsze Miasto”, przewidziano 4 nowe kategorie: „Miasto najbardziej aktywne biznesowo”, „Miasto najbardziej ekologiczne”, „Miasto najbardziej przyjazne turystom”, „Miasto najbardziej bezpieczne”.

Nowością jest forma głosowania. Jedna osoba, może oddać tylko 1 głos w kategorii „Najpopularniejsze Miasto”, wpisując swój nr telefonu w formularzu głosowania na stronie http://turniejmiast.zumi.pl/gorlice/miasto.html, a następnie potwierdzić, swój głos otrzymanym kodem sms i hasłem z ramki captcha. Nagrodą w powyższej kategorii jest 200 tys. zł na realizację kampanii reklamowej. Zdajemy sobie sprawę, że niechętnie podajecie Państwo nr telefoniczne. Organizator konkursu jednak zapewnia, że nie zostaną one wykorzystane i posłużą jedynie prawidłowemu przeprowadzeniu plebiscytu.

W pozostałych kategoriach można oddać po jednym głosie, na każdą z nich, poprzez wybranie miasta z listy na stronie internetowej. Laureaci powyższych kategorii otrzymają po 5 tys. zł. na działania reklamowe.

Plebiscyt trwa od 10.10.2016 do 07.11.2016 godz. 00:00. Liczymy na Państwa wsparcie i zachęcamy do głosowania!

Bo Gorlice to „Najpiękniejsze miasto” i niech tak pozostanie!