Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Turniej Miast Zumi!

Turniej Miast Zumi!

Treść

Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja dobrze znanego nam plebiscytu „TURNIEJ MIAST ZUMI”. Miasto Gorlice jako ubiegłoroczny zwycięzca skorzystał z kampanii reklamowej wartej 250 tys. zł w popularnych serwisach należących do Grupy Onet. Wszystko to za sprawą mieszkańców i sympatyków, którzy już po raz kolejny wykazali się zainteresowaniem i aktywnym uczestnictwem w akcjach promocyjnych miasta.  Wspólnie wygraliśmy już plebiscycie „Wielkie Odkrywanie Małopolski” (gdzie miasto i jego przedstawiciele zdobyli aż trzy nagrody), konkursie PZU „Trasy Zdrowia” i  RMF FM „Fakty z Twojego Miasta”.

Największym, wyróżnieniem dla miasta oraz wszystkich glosujących, są wymierne korzyści wynikające ze skuteczności działań promocyjnych. Nie możemy jednoznacznie określić liczby osób, która odwiedziła Gorlice dzięki wygranej w plebiscycie.  Podeprzeć się możemy natomiast danymi statystycznymi dotyczącymi liczby wyświetleń i śmiało możemy stwierdzić, że Gorlice stały się rozpoznawalna marką wśród destynacji turystycznych. Docierają do nas też informacje od gestorów bazy noclegowej, że turyści korzystający z ich usług, podawali jako motywację przyjazdu w ten region artykuły promocyjne. Oznacza to, że kampania promocyjna miasta miała pozytywny wydźwięk i szeroki zasięg.

Już po raz kolejny będziemy głosować na jedno z 335 miast powiatowych.

W plebiscycie decyduje liczba oddanych głosów. Walka jest wyrównana, ponieważ organizatorzy skonstruowali zasady tak, aby miasta o różnej wielkości miały równe szanse. Na podstawie liczby mieszkańców oraz liczby oddanych głosów obliczana jest proporcja.
W tegorocznej edycji prócz kategorii głównej „Najpopularniejsze Miasto”, przewidziano 4 nowe kategorie: „Miasto najbardziej aktywne biznesowo”, „Miasto najbardziej ekologiczne”, „Miasto najbardziej przyjazne turystom”, „Miasto najbardziej bezpieczne”.

Nowością jest forma głosowania. Jedna osoba, może oddać tylko 1 głos w kategorii „Najpopularniejsze Miasto”, wpisując swój nr telefonu w formularzu głosowania na stronie http://turniejmiast.zumi.pl/gorlice/miasto.html, a następnie potwierdzić, swój głos otrzymanym kodem sms i hasłem z ramki captcha. Nagrodą w powyższej kategorii jest 200 tys. zł na realizację kampanii reklamowej. Zdajemy sobie sprawę, że niechętnie podajecie Państwo nr telefoniczne. Organizator konkursu jednak zapewnia, że nie zostaną one wykorzystane i posłużą jedynie prawidłowemu przeprowadzeniu plebiscytu.

W pozostałych kategoriach można oddać po jednym głosie, na każdą z nich, poprzez wybranie miasta z listy na stronie internetowej. Laureaci powyższych kategorii otrzymają po 5 tys. zł. na działania reklamowe.

Plebiscyt trwa od 10.10.2016 do 07.11.2016 godz. 00:00. Liczymy na Państwa wsparcie i zachęcamy do głosowania!

Bo Gorlice to „Najpiękniejsze miasto” i niech tak pozostanie!