Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Usuwanie i utylizacja azbestu na terenie miasta Gorlice

Usuwanie i utylizacja azbestu na terenie miasta Gorlice

Treść

Miasto Gorlice zamierza przystąpić do realizacji projektu polegającego na usuwaniu i utylizacji azbestu znajdującego się na terenie posesji Mieszkańców. Projekt zakłada demontaż i utylizację azbestu z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz utylizację odpadów azbestowych składowanych już na posesjach.

Osoby zainteresowane przeprowadzeniem tego rodzaju działań w 2020 roku prosimy o wypełnienie przygotowanych Deklaracji Mieszkańca i ich złożenie w terminie do 28.02.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Gorlicach (pokój 13B).

W przypadku zainteresowania Mieszkańców wskazanymi działaniami Miasto Gorlice planuje wspólnie innymi gminami wnioskować o ich dofinansowanie przez Samorząd Województwa Małopolskiego.

Szczegółowe informacje w tej sprawie uzyskać można w Urzędzie Miejskim w Gorlicach, pok. 13B, tel. 18 35-51-246.

Deklaracja mieszkańca

Tagi